INFORMATIKA ÉS A TÁGAS VILÁG -
HUNDIDAC 2003 ARANY-díjas
helyi tanterv, tankönyv- és munkafüzet-sorozat
MINDENNAPOK INFORMATIKÁJA
HUNDIDAC 2001 EZÜST-díjas taneszközök!
Katalógusfüzetünk részletesen bemutatja mindazokat a programokat, munkafüzeteket, módszertani segédleteket, melyek felhasználhatók az iskolai és otthoni számítástechnika oktatásában. |
|
|
|
|
|
.. |
"Én is tudok
rajzolni, írni, olvasni" - ezzel az ötnyelvű rajzos programmal már
ötéves kortól lehet képeskönyvet szerkeszteni. 5-10 éveseknek ajánljuk, mert
segít az olvasás tanításában, és jól használható fogalmazásórákon is.
"Laczkó Bea: A fogalmazás tanítása a Mesevilág segítségével" c.
kiadványunk ehhez ad ötleteket, módszertani leírásokat. |
|
|
|
|
Tanulunk: szavak
felismerése hang és kép alapján, ismerkedés a betűkkel. |
|
|
|
|
|
.. |
Greifenstein János:
"Paint(brush)" oktatóprogramja a Windows rajzolóprogramjának
használatához, tanításához nyújt segítséget saját rajzelemekkel, játékos
feladatsorokkal. Az oktatóprogramhoz tanmenetet tartalmazó részletes útmutató
és tanulói munkafüzet tartozik. |
|
|
|
|
Pálinkás Tiborné: Paint(brush) rajzelemek 1. gyűjteménye 13 témakörben közel ezer képpel segíti a tanulókat a rajzolás örömeinek felfedezésében. Nagy segítséget nyújt a tanároknak is ötletes feladatsoraival. A program ára módszertani leírással 3000 Ft. |
|
|
|
|
|
.. |
Az "Etesd a
teknőcöt" labirintusjáték a "Gondolkodás fejlesztése számítógépes
programokkal" HUNDIDAC 2003 arany-díjas programcsomagunk egyik
programja. Ebben a játékban a teknőcnek az akadályokat megkerülve kell
eljutnia kedvenc eledeléhez, a csigához. A játék 30 különböző nehézségi
fokozatú pályát tartalmaz. A pályaszerkesztővel újabb feladatokat is
készíthetünk. A programcsomag további programjai: OVI nyomdázó program, STAMP
rajzoló a Paint alá, pecsételő program COMLOGO-hoz, HAMUKA páros számokat
gyakoroltató program, MASTERMIND logikai játék és a FORTUNA Szerencsekerék. A
7 program ára mindössze 3500 Ft (részletes módszertani leírással együtt.) |
|
|
|
|
Ez a három fokozatban játszható játék többek között az anyanyelvi fejlesztést szolgálja. A gyakorlottabb pedagógusok és szülők a meglévő feladványokat újakkal is bővíthetik. A "Gondolkodás fejlesztése ...." programcsomag részeként forgalmazzuk. |
|
|
|
|
|
.. |
A MEMINO olyan tantárgyi oktatóprogram, amely az egyes tantárgyak ismeretanyagát a tanulók által kedvelt "Memória" és "Dominó"-játékkal, játékosan, logikai készségüket is fejlesztve gyakoroltatja. A játékokat párokkal kell játszani. Készültek feladatsorok például földrajzhoz, matematikához, idegen nyelvekhez, a középkori művészetekhez is. A program "nyitott", mert a CD-hez adott 34 adattábla módosítható, s akárhány új táblával bővíthető. A programot nemcsak informatika órákon lehet használni. Ára: 4.000 Ft (iskolánként egy példányban elég megvenni!). |
|
|
|
|